czwartek, 27 marca 2014

13. Moje mieszkanko

Ktoś w komentarzu zapytał się jak wygląda moje mieszkanie.
Oczywiście ten syf to przeprowadzka starego właściciela. Teraz jest oczywiście ładniej, czyściej i przyjemniej.


Po prawej jest malutka kuchnia i nie taka mała łazienka.
Na początku wydawało mi się to mieszkanko strasznie małe ale już się przyzwyczaiłam. Jedynie chciałabym mieć większą kuchnię bo taka mała jest niezbyt wygodna. No ale jak na nasze pierwsze mieszkanie zdecydowanie nie jest źle! Nawet zmieściła się u nas bieżnia! A co jest najlepsze i nie tak często spotykane w mieszkaniach w Paryżu jest wanna! Byłam strasznie szczęśliwa jak się dowiedziałam, że jest w mieszkaniu bo wszystkie wcześniejsze mieszkania, które oglądaliśmy były tylko z prysznice. A ja jestem wielką wielbicielką długich kąpieli.

Widok z okna nie jest najgorszy. Mogło być zdecydowanie gorzej.
A tak jest dzisiaj.
To było w naszej lodówce!!!!!



























































Z racji wiosny i niezbyt urozmaiconego jadłospisu postanowiłam wypróbować warzywne przepisy. Tutaj nadziewana cukinia. Całkiem dobra.
A tu nadziewana papryka. Powiem szczerze, że była obleśna!!!!!
Dopiero odkrywam tajemnice gotowania i zdecydowanie sprawia mi to wielką frajdę. Niestety czasem mi coś nie wyjdzie ale nie zrażam się bo przecież nie od razu Rzym zbudowano!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz