czwartek, 7 listopada 2013

1. Przeprowadzka!

Witam serdecznie wszystkie osoby zainteresowane Francją, Paryżem i wszystkim co z tym pięknym miejscem jest związane.

Dwa tygodnie temu wyprowadziłam się z Polski by zamieszkać z moim chłopakiem i w zeszłym tygodniu odebraliśmy klucze do naszego mieszkania w Paryżu.
Francja może i nie jest aż tak egzotyczna jak Azja czy Ameryka ale myślę, że i tak jest ciekawa i sporo różniąca się od Polski.

Na tym blogu chciałabym się dzielić z Wami moimi przeżyciami, odczuciami i przygodami po zmianie kraju.
Czyli Polka w Wielkim Mieście - Paryżu.
No i szczerze mówiąc już brakuje mi polskiego dlatego przyjemnie jest sobie coś poskrobać po polsku!

Mój B. właśnie skręca łóżko! Nie mogę się doczekać bo ostatni tydzień spaliśmy tylko na materacu. Przyjemnie będzie się na nim wylegiwać, jest ogromne! Niestety nie mogę mu w żaden sposób pomóc bo wczoraj nadwyrężyłam sobie kręgi szyjne i jestem w kołnierzu bez możliwości poruszania głową. To dopiero pierwszy tydzień w Paryżu, a już takie "przygody" mnie spotkały.. Oby dalej było tylko lepiej!


1 komentarz: